Beste medewerker van TU/e,

Wij streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. Jouw feedback helpt ons om beter aan jullie behoeften te voldoen. Wij stellen het zeer op prijs als je deze korte enquête invult.

De enquête duurt ongeveer 5 minuten. Alvast bedankt voor je tijd en input!

Enquête: Ervaring met de dienstverlening van Eromesmarko

1.1 Om een goed beeld te krijgen van van de ingevulde resultaten, zouden we graag willen weten vanuit welke Dienst/Faculteit de vragenlijst is ingevuld.
1.2 Wat was de aard van je bestelling?(Vereist)
1.2 Wat was de aard van je bestelling?

1.3 Hoe vaak heb je contact gehad met Eromesmarko in het afgelopen jaar?(Vereist)
1.3 Hoe vaak heb je contact gehad met Eromesmarko in het afgelopen jaar?
1.4 Via welk kanaal had je contact met Eromesmarko? (Meerdere antwoorden mogelijk)(Vereist)
1.4 Via welk kanaal had je contact met Eromesmarko? (Meerdere antwoorden mogelijk)
1.4.1 Anders namelijk:
2.1 Reactiesnelheid op vragen/verzoeken.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.2 Deskundigheid en advies op maat.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.3 Begrip van jullie specifieke behoeften.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.4 Duidelijkheid van offertes en documentatie.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.5 Leveringsbetrouwbaarheid.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.6 Kwaliteit van de geleverde producten.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.7 Communicatie en samenwerking met Eromesmarko.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
2.8 Zijn er verbeterpunten in de communicatie of samenwerking die je wilt benoemen?
3.1 In hoeverre heeft Eromesmarko je goed geïnformeerd over de circulaire mogelijkheden van het meubilair? (1 = helemaal niet, 10 = zeer goed)
Voer een nummer in van 1 tot 10.
3.1.1 Welke informatie had je graag ontvangen om hier beter geïnformeerd te over zijn?
3.2 Zijn er specifieke verbeterpunten op het gebied van circulariteit of duurzaamheid die je graag zou zien?
4.1 Hoe tevreden ben je over de levering van het meubilair? (1 = zeer ontevreden, 10 = zeer tevreden)
Voer een nummer in van 1 tot 10.
4.2 Nakomen van de afgesproken levertijd.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
4.3 Communicatie over de levering (vooraankondiging, planning).
Voer een nummer in van 1 tot 10.
4.4 Netheid en zorgvuldigheid van de levering.
Voer een nummer in van 1 tot 10.
4.5 Hoe tevreden ben je over het inhuizen en de montage van het meubilair?
Voer een nummer in van 1 tot 10.
4.6 Zijn er verbeterpunten met betrekking tot de levering of het inhuizen die je wilt benoemen?
5.1 Hoe tevreden ben je in het algemeen over de dienstverlening van Eromesmarko? (1 = zeer ontevreden, 10 = zeer tevreden)
Voer een nummer in van 1 tot 10.
5.2 Zou je Eromesmarko aanbevelen aan collega’s of andere instellingen?(Vereist)
5.2 Zou je Eromesmarko aanbevelen aan collega’s of andere instellingen?
5.3 Heb je nog andere opmerkingen of suggesties?
Vragen? Vraag het onze experts
a fair furniture company